a Blog Si Topeng Besi: Pertandingan Ratu Pondan-Pondan LAKNAT back to top

Thursday, July 28, 2011

Pertandingan Ratu Pondan-Pondan LAKNAT










Assalamualaikum dan selamat malam. Hari ni aku tertarik dengan satu blog ni yang memaparkan pasal pertandingan ratu Mak Nyah 'Miss Malaysia Pahang' anjuran negara Malaysia kita yang tercinta ni dengan alasan nak buat kerja amal untuk bantu orang-orang miskin. Ptuihh!! Sakit hati aku bila bacanya. Bantu orang miskin??? Biaq betoii! Akai letak kat lutut ka? Si lahanat mana laa punya idea ni?? Ni hasil sumbangan dari pertandingan antara pondan-pondan yang semestinya jelas HARAM! Baguslaa, bagi makan orang miskin hasil dari benda haram. Baik duit tu pi beli makanan bagi makan kat BABI!


Aku tak tau pasalpa takda tindakan dari Majlis Agama Islam Malaysia ni. Macam mana laa benda bodoh dan secara terangnya berdosa ni boleh diluluskan? Terlepas pandang ke atau diorang dapat habuan? Ini bukan tuduhan. Cuma syak wasangka dari otak detektif aku sendiri. HAHAHA! Mana slogan Nahi Mungkar korang tu? Takkan benda-benda macamni pun takleh setel? Benda yang terang-terangan ni? Korang nak tanggung ke azab sebab biar orang-orang miskin yang dapat duit dari hasil lendir pondan-pondan ni? Yuks! :p
Lagi satu, aku agak risau gak kalau lelaki-lelaki normal pun naik geram bila tengok maknyah-maknyah pondan ratu cantik ni. Paling teruk, kot-kot depa pun teringin nak try test power dengan pondan-pondan ni.. Haa, bertambah lagi laa dosa-dosa yang ditanggung oleh pihak-pihak yang takleh pakai untuk mencegah benda-benda setan seumpama ni.


Untuk pengetahuan korang yang mungkin dah tau, maknyah-maknyah dan pondan-pondan ni memang dah bercambah dalam negara kita dan sedia memberikan servis yang terbaik kepada pelanggan-pelanggannya :) . Tak percaya, pi masuk Lorong Haji Taib kat KayyEL tu. Macam-Macamm Adaaa! Dalam pertandingan ni, pondan-pondan semua yang bertanding ni bukan pondan-pondan biasa. Ni pondan-pondan yang telah di-modified dengan sepenuhnya kepada enjin Turbo terutamanya dari Thailand yang terkenal dan sinonim dengan nama Ladyboy tu. Tak pecayaa?? Cuba hangpa tengok gambo-gambo kat bawah ni:-


Yang kat atas tu MADE IN THAIIILAAANNDD.... Memang Lengluii Maaaa...! Haa, ni yang kat bawah ni pondan-pondan molek yang diimport khas dari Malaysia pulak.. :p


Hahaha! Amaacamm kaum lelaki? Lu mesti cair kan? Mesti naik stim punyerrr!! Aku sendiri pun hampir je cair tengok ni!! Kalaulaa perempuan tulenn... Grrrr! Aummm! Hmm... Aku agak rasa pelik dan janggal apabila benda-benda bodo macam ni boleh terlepas kat negara kita yang berstatus "ISLAMIK" ni. Mungkinkah pertandingan ni bertujuan nak menarik ramai lagi pondan-pondan menguji bakat menjadi Ratu Cantik? Atau menanamkan azam agar lelaki-lelaki lembut meng-upgradekan status diri mereka menjadi pondan? Apa yang aku risau lagi kalau para pondan-pondan dalam Malaysia ni sebulat suara nak fight dalam perlembagaan untuk meluluskan pertukaran jantina dan mendesak kerajaan supaya hubungan homoseks dihalalkan dalam negara ni. Jangan sampai diorang pun berkumpul buat demonstrasi macam BERSIH tu. Sapa yang nak tanggung azab klo laa benda-benda macamni menjadi kenyataan nanti? Bukan aku sorang yang tanggung. Dengan ko dengan bapak ko dengan atuk nenek ko yang tanggung azab dari Allah S.W.T macam kaum Nabi Lut tu. Haa, benda yang tak jadi lagi boleh laa hangpa dok gelak-gelak sindir. Dok takkan laa. Takkan laa. Klo dah jadi nanti, padan muka lu orang semua!


Kepada para pondan-pondan yang beragama Islam. Korang tau tak, perbuatan menyerupai wanita tu dikira berdosa besar apatah lagi perbuatan mengubah anggota lelaki menjadi anggota wanita. So kesimpulannya dosa tu of coz kategori DOSA BESAR laa bangang! Ubah fizikal sebab ko ada naluri perempuan?? Ptuii!! Ubah la pemahaman ko tu dulu. Tak salah kalau ko jadi lelaki lembut, tapi ko kena tau yang menukar jantina termasuk dalam kategori dosa besar iaitu cuba mengubah ciptaan Allah atas dasar tidak puas hati dengan takdir Allah. Sedarlah sikit mangkuk. Lu tu hamba jaa. Terima laa apa yang Tuhan dah bagi. Lu buat macamni nanti lu masuk neraka maa! Kalau lu tak faham jugak, aku ulang sekali lagi, sedarlah para pondan yang kau orang semua memang terang-terangan DILAKNAT oleh Allah serta rasulNya.


Akhir kata, aku mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kat blogger ni yang mengetengahkan isu pasal benda-benda pondan ni. Ada laa jugak benda yang aku nak bantai malam ni. Hahahar!! Kepada pondan-pondan yang ada dalam Malaysia ni, lekas-lekas laa bertaubat nasuha. Selagi korang tak mampus, pintu taubat sentiasa terbuka untuk angpa. Thanks gak pada para reader sebab ko dah baca entri aku ni. Cuba fahami apa yang aku ingin sampaikan melalui tulisan-tulisan kasaq ni dan ambik iktibar. Batalkan segera niat korang yang beria-ia nak jadi gay atau pondan tu. Kahkahkahkah! Bye-bye bebeh!!

2 comments:

Tokan said...

Saya sebenaqnya memang x suka kata2 makian trutama dlm penulisan...tp kalu tengok posting ni...memang patutpun orang yang menganjur dan semua yang terlibat tu kena makian anda...memang patut...patuttt sangat.

Si Topeng Besi said...

Tokan: tqvm tokan.. :)

Post a Comment