a Blog Si Topeng Besi: Salam Perkenalan Dari Aku back to top

Thursday, August 4, 2011

Salam Perkenalan Dari Aku










Aku menggelarkan diri aku sebagai Si Topeng Besi a.k.a TB. Aku hanyalah insan biasa seperti korang. Tujuan aku mendirikan blog ni sebab aku cuma ingin merungkai dan memperkatakan sesuatu keburukan yang aku tak suka yang berlaku atas dunia ni tak kira dalam negara atau dunia sekalipun sebab aku tersangatlah sukakan keamanan kalau tak boleh dalam dunia ni. Biarlah dalam negara aku yang tercinta ni bebas dari peperangan dan kacau bilau.

Ambisi aku adalah nak menyedarkan dan menyatukan bangsa Melayu serta umat-umat Islam di Malaysia ni supaya berhenti bertelagah sesama sendiri dah kembali bersatu padu untuk menghadapi musuh-musuh Islam yang sentiasa mencari jalan nak menyesatkan dan menghancurkan kita. Anyway, aku bukan benci atau anti-orang bukan Islam a.k.a kafir tu. Tapi aku takmau kalau diorang dok desak-desak dan buat permintaan bukan-bukan sampai nak pijak kepala kita umat Islam.

Anyway aku tak minat nak jadi hero untuk menyatukan hangpa semua. Korang mesti berubah atas keinsafan sendiri. Dan aku harap-harap korang tak tersentap dan terasa kalau apa yang aku perkatakan dalam blog ni nanti mungkin akan terkena atas kepala korang sendiri. Kalau korang terasa jugak, Im Sorrrrrryyyy!!!!

***KORANG BOLEH AMBIK SEMUA Isi Entri-entri Dalam Blog Aku Ni Untuk Disebarkan. FREE & NO COPYRIGHT & NO COVER CHARGE. Korang Nak Ubah-ubah Pun Ikut Suka Hati Koranglah. TU PUN KALAU NAK LAA AMBIK LAA, TAK NAK TAKPA, OK?? HAHAHA!

0 comments:

Post a Comment